با ما تماس بگیرید 03538414645
info@maniapanic.ir
جستجو...

ساخت و ساز

از مهم ترین و اساسی ترین خدمات هر شرکت ساختمانی، خدمات ساخت و ساز است که شامل مراحل و عناصر متعددی می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که فعالیت های ساخت و ساز خود شامل خدمات متنوع و گسترده ای می‌شوند.

مراحل ساخت و ساز

خدمات ساخت و ساز از جمله خدمات اصلی شرکت انبوه سازی مانیا پانیک بوده و شامل مراحل متعددی می‌باشد. خدمات ساخت و ساز در این شرکت‌ شامل چندین عنصر و مرحله است که در کل فرایند ساخت ساختمان تأثیرگذارند. برخی از این مراحل عبارت اند از: تحلیل موقعیت، طراحی پروژه، اخذ مجوز های مورد نیاز ساخت، انتخاب پیمانکار، و در نهایت ساخت، اجرا و مدیریت پروژه.

این مراحل می‌توانند با توجه به نوع پروژه و شرایط محیطی تغییر کنند و به عنوان راهنمای کلی برای فرایند ساخت و ساز در شرکت‌های ساختمان‌سازی خدمت کنند.

خدمات ساخت و ساز در مانیا پانیک

در شرکت انبوه سازی مانیا پانیک، ساخت و ساز شامل خدمات متعددی از جمله طراحی و مهندسی، اجرای سازه، تاسیسات انرژی و الکتریکی، نظارت بر کیفیت و مدیریت تمام مراحل ساخت و ساز می‌باشد.

خدمات ساخت و ساز در بسیاری از پروژه های شرکت مانیا پانیک به کار گرفته شده اند که می‌توانید تعدادی از آنها را در قسمت پروژه ها بررسی نمایید.