با ما تماس بگیرید 03538414645
info@maniapanic.ir
جستجو...

سنگ، کاشی و موزاییک کاری

کاشی و موزاییک کاری به عنوان یک هنر و مهارت مورد توجه قرار گرفته‌اند و در طراحی داخلی و خارجی ساختمان‌ها، استفاده از آنها برای ایجاد زیبایی و تنوع بسیار رایج است. از اصلی ترین خدمات شرکت انبوه سازی مانیا پانیک سنگ، کاشی و موزاییک کاری می‌باشد.

خدمات سنگ، کاشی و موزاییک کاری

سنگ، کاشی و موزاییک کاری فعالیت‌هایی هستند که در زمینه زیباسازی و تزئین ساختمان‌ها به کار می‌روند. این فعالیت‌ها از جمله مواردی هستند که در داخل و خارج ساختمان‌ها به کار می‌روند و برای ایجاد زیبایی، مقاومت، و استحکام در ساختمان‌ها بسیار مهم هستند.

انجام این دسته خدمات جزء خدمات نازک کاری ساختمان است که در پایان سفت کاری و ساختن اسکلت ساختمان انجام می‌شود. در ایران نقریبا تمام سازه ها از سنگ، کاشی و سرامیک برای دیوار ها، کف و نمای ساختمان خود استفاده می‌کنند.

کاربرد سنگ، کاشی و موزاییک

سنگ کاری کاربرد های گسترده ای از جمله استفاده در کفپوش‌ها و پله‌های ساختمان، دیوار ها، نمای ساختمان و آثار هنری و مجسمه‌ها دارد و از استحکام بالایی برخوردار است.

کاشی در ساختن دیوار و کفپوش، پله‌ها، آشپزخانه و حمام و همچنین بناهای عمومی نظیر استخرها کاربرد بسیاری دارد و از قیمت مناسبی برخودارد می‌باشد و در نهایت موزاییک نیز معمولا در کف سازی، مخصوصا محوطه ها و حیاط ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.